__CONFIG_colors_palette__{"active_palette":0,"config":{"colors":{"eb2ec":{"name":"Main Accent","parent":-1}},"gradients":[]},"palettes":[{"name":"Default","value":{"colors":{"eb2ec":{"val":"var(--tcb-skin-color-4)","hsl":{"h":206,"s":0.2727,"l":0.01,"a":1}}},"gradients":[]},"original":{"colors":{"eb2ec":{"val":"rgb(57, 163, 209)","hsl":{"h":198,"s":0.62,"l":0.52,"a":1}}},"gradients":[]}}]}__CONFIG_colors_palette__

Afscheidhuis

Wat is mogelijk in het afscheidshuis?

De laatste Eer beschikt over een eigen afscheidshuis. In het afscheidshuis is opbaring mogelijk. Ook kan in het afscheidshuis de condoleance worden verzorgd in overleg.

Afscheidshuis

Aan de Kuipenstreek 7 te Oosterwolde staat het afscheidshuis. Bij binnenkomst in het afscheidshuis komt men in een hal met een keuken, waar een kopje koffie/thee kan worden gezet en waar de nabestaanden gebruik van mogen maken.

Er zijn 2 opbaarkamers aanwezig, FREDERIKSHOF en NOORMANSHUUS.

FREDERIKSHOF

NOORMANSHUUS

Het is mogelijk om op elk gewenst moment – zowel overdag als ‘s nachts – een bezoek te brengen aan het afscheidshuis.

Het afscheidshuis wordt beheerd door mevrouw Sonja Hoogenkamp, mevrouw Marijke Meester en mevrouw Anna Akkerman en zijn telefonisch bereikbaar onder nummer 06-24562854.

TARIEVEN AFSCHEIDSHUIS
VAN DE UITVAARTVERENIGING
“DE LAATSTE EER” OOSTERWOLDE

Tarieven per 1 januari 2022:

• Het opbaren per dag kost voor leden € 88,40 voor niet-leden € 132,00
  • Extra gebruik van het afscheidshuis kost voor leden € 88,40 voor niet-leden € 147,25.
  • Impressie